El nostre client, és un grup industrial, amb centre de treball a Onda.
La persona seleccionada formarà part de l' equip d'Administració i Finances.
Funcions
• Coordinar i donar suport al procés de tancament de mes, previsió i pressupost de la companyia.
• Coordinar i supervisar la realització de les activitats generals necessà ries per al compliment dels objectius, pressupostos i plans en l'à rea econòmica – financer.
• Elaborar i analitzar sistemà ticament les dades financeres i presentar informes. Gestionar el paquet d'informes web i les extraccions de dades amb finalitats d'anà lisi.
• Revisar tots els plans financers i comparar-los amb els resultats reals amb vista a identificar i corregir les desviacions segons escaigui.
• Verificar i depurar comptes comptables, aixà com la previsió de tresoreria.
• Assegurar el compliment de les normes en les à rees del negoci, desenvolupant procediments de control intern per a les auditories internes realitzades pel grup. Liderar les auditories externes.
• Control de les despeses d'explotació: Analitzar les desviacions enfront del pressupost/previsió i proposar accions.
• Promoure i impulsar la implantació i difusió de normes, procediments i mètodes de treball, per contribuir a millorar la qualitat i el funcionament intern de l'empresa.
S'ofereix
• Desenvolupament professional amb plà de carrera.
• Estabilitat professional.
• Horari intensiu de matins de dilluns a divendres a jornada completa.
Requisits
• Formació superior en à rea financera (ADE, Econòmiques, FICO,...) Molt valorable mà ster en matèria relacionada.
• Experiència en lloc similar de 2-3 anys en auditoria o departament financer.
• Domini d'Ofimà tica i coneixements de Power BI.
• Anglès nivell alt, s'utilitza a diari.