El nostre client, grup industrial internacional, amb centre de treball a la provÃncia de Castelló, amplia el seu equip.
La persona seleccionada formarà part de l'equip d'Administració i Finances.
Funcions
Comptabilitzar factures de clients i proveïdors.
Comptabilitzar moviments bancaris i conciliació.
Preparar remesa de pagaments.
Preparar impostos i declaracions mensuals. Contacte amb assessoria fiscal.
Gestionar despeses de viatges. Inclou recerca de bitllets avió i hotels.
Donar suport en la gestió de tresoreria.
Gestionar la correspondència (email).
S'ofereix
Desenvolupament professional.
Estabilitat professional.
Treball presencial a jornada partida de dijous i els divendres jornada intensiva de matins.
Gimnàs al centre de treball.
Requisits
Formació en Cicle Formatiu Superior Administració i Finances o Grau universitari en branca d'Administració.
Experiència de 2 anys en lloc similar.
Bon nivell d'Excel. Valorable ús d'ERP.
Valorable bon nivell d'Anglès.