La persona seleccionada formarà part d' una companyia dedicada a la venda de producte cerà mic de gamma alta. Desenvoluparà el seu treball en l' equip d' atenció al client depenent de la Responsable.
Funcions
- Tracte telefònic amb clients per informar i gestionar l' enviament de comandes.
- Gestió d' enviament de preus-mostres i seguiment.
- Tracte amb transportistes per gestionar enviament de comandes.
- Elaboració de factures proforma.
- Seguiment de pagament de factures.
- Solucionar incidències en la tramesa de la comanda.
S'ofereix
Horari de 9.00 a 14.00 i de 15.00 a 18.00 de dilluns a divendres.
Requisits
- Coneixements d'office (Word, Excel,...). Valorable, CAD.
- Valorable, formació en à rea d' administració-comercial.
- Valorable coneixements mitjà -alts d'anglès i/o italià i/o portuguès.
- Habilitats de comunicació, solució d' incidències, negociació i planificació.